Top Social

Burt's Bees Lippenbalsem

zaterdag 25 februari 2017

Burt's Bees, de lippenbalsem waar je (in Nederland) een fortuin voor moet betalen. Mijn Canadese tante heeft mij een keer een lipgloss gegeven toen Burt's Bees nog niet in Nederland te vinden was. Sinds dien ben ik fan! Maar wat is er nou eigenlijk zo bijzonder aan deze producten?

Omdat ik alleen lip- producten heb van Burt's Bees is dat het enige waar ik je iets over kan vertellen. Burt's Bees verkoopt heel veel producten, slechts een heel klein deel wordt verkocht in Nederlandse winkels, maar dat is mij veel te duur. Vandaar dus, dat ik geen andere Burt's Bees producten bezit.

Burt's Bees staat bekend om zijn natuurlijke producten. Dit is soms 99% natuurlijk en soms zelfs 100% natuurlijk. Dit proef je niet hoor, mag dat even duidelijk zijn. Wel zit er altijd menthol in de producten waardoor het ten eerste op je lippen prikt (dit geeft mij het idee dat er iets werkt) en ten tweede geeft het een frisse smaak. Ja, smaak...

Je ziet op de foto twee keer de Lippenbalsem Peppermint, dit is mijn favoriete product! De beste lippenbalsem die ik ooit heb gebruikt. Ik gebruik ook de Lippenbalsem Pomegranate. Hier ben ik minder fan van omdat hij roze kleurt op je lippen. Voor een lippenbalsem vind ik dat niet fijn want dat smeer ik er altijd zonder nadenken op.


Burt's Bees staat dus bekend om zijn natuurlijke producten, voornamelijk gemaakt van bijenwas. De producten worden niet getest op dieren. Hieronder vind je een paar links naar de producten. De producten worden ook bij de Etos en de Tuinen verkocht, deze winkels hebben alleen nog niet zo'n groot assortiment op internet staan...
Plaats een bericht...