Top Social

DIY - PomPom Pillow

vrijdag 20 januari 2017

Laatst zag ik een super gaaf kussen op Pinterest, een PomPom kussen. Weetjewel, van die dingen die je vroeger op de basisschool maakte? Nou, ik wilde die natuurlijk ook maken. Dus dat heb ik gedaan! Hieronder zie je een beetje hoe ik het heb gedaan...


Voordat je gekke ideeën in je hoofd krijgt, het maken van zo'n kussen kost je ongeveer 30 uur. Misschien wel handig om te weten.
Ik heb hieronder gefotografeerd wat ik heb gebruikt en hoe je die handige rondjes moet gebruiken. Het is echt wel simpel maar je moet er tijd voor maken en je moet kijken welke kleuren goed bij elkaar passen.

Bij mij waren de 2 kleuren groen al heel snel op. Ik was heel blij dat ik ze er nog niet allemaal op had genaaid zodat ik ze nog kon verdelen over het hele kussen. Een tip is dan ook, je kunt er best een paar op naaien voordat je genoeg pompoenen hebt, maar naai ze er nog niet allemaal op voor het geval je niet genoeg wol meer hebt... Sla ook genoeg wol in want er gaat heeeeel veel wol doorheen. Er zijn een hoop pompoenen die je niet meer terug ziet in het kussen maar die er nog achter verstopt zitten. Beetje jammer wel... haha!



Gaaf hè! Ik vind 'm zo gaaf, ik ben echt trots op mezelf. Mag dat?

Ik heb de pompoenen op een roze kussenhoes van de Action genaaid, twee euro geloof ik.
Maar als het goed is zie je niks meer terug van de hoes!

De cirkels waarmee ik de pompoenen heb gemaakt heb ik gekocht bij de Pipoos.
De wol komt van de Action en de Xenos. Kaars is van de Hema.
Plaats een bericht...