Top Social

Millinger Theetuin

zondag 24 juli 2016
Afgelopen week ben ik samen met mijn familie naar de Millinger Theetuin geweest. Dit moest een theetuin zijn met veel bloemen en Marokkaanse tinten. En dat was het ook, een heerlijke plek op een zomerse dag.

We wisten in eerste instantie niet zo goed wat we er van moesten verwachten maar het was een supermooie plek om een drankje te drinken. Ik raad deze plek zeker aan voor mensen die een beetje in de buurt wonen/zijn. Voor ons was het een lange rit, gelukkig dicht bij ons vakantieadres. Daarnaast is het alleen een aanrader als het mooi weer is! Hieronder zie je wat foto's voor het beste sfeerbeeld wat ik je kon geven...


Deze chaotische tafel was niet van ons, maar wel een goed voorbeeld van een lunch bij de Theetuin. Ze werken er graag met bloemen en veel gekleurde schaaltjes. Het is een echte zomertuin, in de winter is de tuin niet geopend. Als je iets wilt drinken in de tuin moet je eerst een halfuurtje lopen door een bos. Wat het, naar mijn mening, nog leuker maakt!


Plaats een bericht...