Top Social

MD Paper | Notitieboek

woensdag 27 juli 2016

Naast een Daniel Wellington horloge heb ik een prachtig notitieboek gekregen van Condept. Toen ik het uitpakte wist ik niet zo goed wat het was omdat het in zoveel verschillende doosjes en verpakkingen zat. MD Paper staat bekend om zijn notitieboekjes van geitenleer. 

Je kunt deze in verschillende kleuren, maten en varianten bestellen. Daarnaast bestel je je papier los. Deze kun je in de leren omslag schuiven en op deze manier kun je het notitieboekje voor altijd gebruiken. Wel aantrekkelijk toch? Aan de zijkant van de omslag zit een lipje waar je je pen kunt bewaren. Je krijgt er ook een vulpotlood bij (inmiddels al mijn meest gebruikte potlood).


De binding van het papier is echt super tof! Ik ben wel fan van zo'n binding. Je betaald daar natuurlijk wel extra voor... Bij het openen van het notitieboek was het prachtig ingepakt in dun papier zoals je hierboven kunt zien. Daarnaast zaten er stickers bij die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken maar die toch wel leuk zijn!


Beetje jammer: het laden van de foto's duurt echt ontzettend lang...

Tot zover mijn fotoblog over mijn MD Paper Notitieboek. 
Ik hoop dat jullie net zo van de foto's hebben genoten als ik.
Bedankt voor het kijken!
Plaats een bericht...