Top Social

Een dag naar... Gouda

donderdag 7 juli 2016

Ik wilde héél graag de film MeBeforeYou kijken. Maar aangezien het vakantie is hadden Emiel en ik bedacht dat we dan net zo goed naar een andere stad konden gaan. Omdat Gouda een relatief nieuwe bioscoop heeft vonden we dat een leuk idee.


We zijn van te voren wat gaan eten op het plein en hebben wat winkels bezocht. Ik was weleens eerder in Gouda geweest aangezien het niet zover van huis ligt, maar ik vond het wel weer leuk! Gouda is een oude stad met veel oude gebouwen, je moet er van houden. Ik vind het super mooi... En we hadden zó geluk met het weer! Eindelijk een soort van, een klein beetje zomer weer!

De film was een minder gelukkig verhaal. Het is een mooie film met een niet zo 'happy ending'. Dan zit je daar, met een halve kater omdat je er geen energie aan overhoudt. Potje huilen. Als je heel graag naar die film wilt kan ik het goed begrijpen (want hé, dat wilde ik ook) maar bereid je voor op een emotioneel drama.


Ik moet nog een don't care factor opbouwen als ik deze foto's maak. Midden op een terras. Als alle mensen mij aanstaren met honderd vraagtekens op hun gezicht. Gun me hier even wat tijd voor... Over een tijdje zullen mijn food foto's een stuk mooier zijn. I promise!

Plaats een bericht...
DinjaDONUT zei

Het ziet er leuk uit hoor! Mooie foto's heb je gemaakt :)
Ik ben ook al eens in Gouda geweest en ik vind het een gezellige stad!