Top Social

Daniel Wellington

zondag 10 juli 2016

Het afgelopen halfjaar heb ik stage gelopen bij Condept. Als afscheidscadeau hebben ze een Daniel Wellington horloge voor me gekocht. Echt, ik was zo blij dat ik helemaal zat te shaken! Ik vind deze horloges echt prachtig! Zeker met zo'n leren band en een witte klok. Nadat ik dit horloge meerdere jaren op mijn verlanglijstje moest afstrepen heb ik hem dan eindelijk...

In mijn favoriete kleuren, rosé goud en lichtbruin leer. Het horloge wat je hier ziet is een Classic Durham met een klokje van 36 mm. Daarnaast zat er nog een ander bandje bij (oh zo fijn!) en dat is een Classic Oxford, ook 36 mm. Voor het klokje heb je een keuze uit twee maten. Dit wist ik overigens niet tot het moment dat Bart zijn horloge naast die van mij legde. De maten waar je uit kan kiezen zijn 36 mm en 40 mm. Het mooiste aan het horloge vind ik dat je hem eigenlijk overal bij kunt dragen. Het leren bandje is heel classy en het gekleurde bandje is wat sportiever.

Het was dus een grote verassing om na al die jaren toch nog een Wellington horloge te mogen dragen. Ik ben er zo blij mee! Voor meer informatie en horloges kun je ook een kijkje nemen op hun website, deze vind je hier.
Plaats een bericht...